Romania – tara de cacat – cu masina la service

Cred ca toti care sunteti posesor al unui automobil ati patit ceva de genul in a noastra draga tara. Totul a pornit de la o operatiune banala cand am mers cu masina pentru a-i regla unghiul de fuga , facut geometria rotilor. Am ales un service in Constanta de pe strada eliberarii , in zona la cap de linie 51. Operatiunea dureaza cam 30 de minute , costa 70 de lei si consta in parcarea masinii pe niste mici platforme cu senzori , si montarea pe fiecare roata a unor suporti ce comunica intre ei cu laser in ideea alinierii rotilor in plan longitudinal, toti acesti senzori fiind conectati la un computer.  Totul bine si frumos , dupa terminarea operatiunii ,s-a constatat ca unghiul de comvergenta are o valoare mai mare decat ar trebui , probabil datorita unei bielete de directie putin deformata …nimic prea ciudat tinand cont ca masina a fost implicata in accident pe partea respectiva.  Omul a verificat si presiunea in roti , iar la roata din fata dreapta a observat ca scapa aer pe la ventil. Dupa ce a incercat sa opreasca iesirea aerului de cateva ori a scos de tot ventilul si l-a reintrodus. In acest timp , roata s-a dezumflat foarte repede complet pana cand janta statea ferm sprijinita pe cauciuc si pe podeaua serviceului. Omul a reumflat roata , a oprit cum a putut aerul sa numai scape folosind capacelul , mi-a zis ca ar trebui sa imi schimb valva si a plecat repede la alta treaba. Treaba fiind completa am iesit din service si luat drumul catre prima localitate de langa Constanta , Valu lui Traian pentru a vedea cum se prezinta masina si daca mai trage spre dreapta.

La putin timp dupa iesirea din oras spre dezamagirea mea observ ca masina inca trage spre dreapta. La scurt timp dupa incepe sa se auda un zgomot ciudat de ceva care bate , fiind pe drum national nu puteam sa opresc in mijloc , asa ca am mers pana la prima intrerupere de banda si am facut stanga , fiind deja plin de draci pe lucrarea proaspata , lucrarea care a implicat si ceva ajustari cu ciocanelul. Pana sa apuc sa fac stanga era deja destul de evident ca nu e bieleta de vina , ci cauciucul , fiind deja comvins ca masina in momentul de fata merge pe janta.  Dupa ce am intors si am traso cum am putut pe unde am putut , m-am dat jos din masina si temerile mi s-au adeverit , cauciucul pe fata dreapta era franjuri , taiat complet cu o dunga circulara completa.

Acuma sa-mi explice si mie cineva cum naiba e posibil ca un cauciuc nou nout (nu resapat)  , cumparat cu 10 zile in urma , cauciuc cu care am mers aproape 2500 de kilometri in excursie in Grecia fara sa patesc nimic , sa se desumfle si sa se faca franjuri la fix 5 kilometri dupa ce a fost umblat la el la service. Nu zic ca e vina omului ala de la service , but it’s a pretty big fucking coincidence. Vina lui ca nu a sigilat cum trebuie , sau ca nu o fi prins cum trebuie suportii aia cu laser de roata , si vina mea ca nu am tras pe dreapta imediat cum am auzit ceva , dar nu trebuia sa se ajunga din start la asa ceva.

Asta bineinteles ca s-a intamplat in singura zi cand am lasat mobilul la incarcat acasa. Fiind prima oara in viata cand schimb o roata , am scos si eu de prin portbagaj ce aveam si in principiu m-am uitat ca pisica in calendar vreo 5 minute. Dupa care folosind ceva experienta cu scule similare la vapor am inceput sa ma prind cum se foloseste cricul , spre norocul meu a trecut un politist pe langa mine si mi-a zis ca ar trebui sa slabesc prezoanele mai intai. M-am prins destul de repede ca nu ai cum sa faci asta cu mana , si ca trebuie sa futi picioare si sa sari pe cheia aia pana incepe sa se miste prezonul. Scos roata , bagat roata de rezerva , tocmai la timp s-a intors si politistul de mai devreme si m-a ajutat sa prind roata de rezerva cat de cat. Lasat masina , mai carat niste picioare in prezoane sa stea bine si plecat repede inapoi la service sa-i arat capodapera mecanicului. La service s-au adunat si respectivul si patronii in jurul rotii franjurate din portbagaj si dupa un consul de fix 5 secunde au ajuns ei la un comun acord ca nu are cum , no way in hell , sa fie vina lor. Explicatia:  dupa cum arata cauciucul franjurat eu am agatat ceva pe roata undeva in intervalul de 10 minute de cand am plecat de la serviceul lor si am ajuns la iesirea din oras , si din vina mea s-a facut franjuri pentru ca nu am simtit ca am avut pana si am mers asa pana s-a ajuns la janta….. bine ba baiatule , sincer sa fiu si eu mi-as fi dat fix aceasi explicatie daca as fi fost in locul patronilor , va zic asta la modul cel mai sincer posibil , ca practic e imposibil sa dovedesti ca nu a fost asa. Paguba e facuta , comandat alt cauciuc nou si viata merge inainte nu ? Oare daca nu as fi avut cash de alt cauciuc nou ce as fi facut acuma , ce ar fi facut alt om in situatia asta , mers pe roata de rezerva pana pica si aia sau pana strange bani de alt cauciuc nu? ……Traiasca Romania , bleah.

Vedeti de asemenea si pagina de Fb GarciaCalavera.ro  , care daca va place ii puteti da un like.

vezi si alte articole din Romania:  Legea fumatului in Romania , Propaganda ridicola a Constantei , RATC Constanta- o mare rusine a orasului , Cu masina la serviceANR – SSO EndorsementTrenuletul din parcul Tabacarie , Abuzul VodafoneMafia Navigatorilor ; Brevet ofiter punte 2011- cat a ajuns toata afacerea ; Legi locale , Taxi Constanta , Birocratia 2 , Black Friday , Policlinica 2 , ANR Bucuresti , Bancile in RO , Let’s do it Romania -But why? , Rovinieta in oras , Inmatriculare auto , Aviz psihologic , Proiecte abandonate dupa 89  , Sea service cadet , Joburile in RO , TVA-ul

Jpeg

Jpeg

Jpeg

Jpeg

 

 


Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Share daca iti place / Share if you like

Leave a Reply