Pc Game review: Medal of Honor 2010

Urmand succesul seriei call of duty cei de la EA games au vrut si ei sa profite de genul asta si astfel dupa Call of duty : Modern Warfare 2 si 1  apare Medal of Honor Tier 1. Jocul s-a vrut a fi un competitor direct seriei Modern Warfare dar lasa mult de dorit , fiind mai mult o copie ieftina a concurentului Call of duty. Actiunea se intampla in zilele noastre in Afghanistan , din perspectiva mai multor personaje din USAF si SEAL special teams. Spre deosebire de Modern Warfare povestea jocului este una foarte vaga , desi actiunea este buna nu vei sti niciodata pentru ce esti tu de fapt acolo. Momentele scriptate de ambuscade au fost implementate destul de prost , majoritatea fazelor interesante de lupta si evenimente neasteptate fiind sub forma unor filmulete in care tu esti doar spectator neavand nici un fel de control. Alta parte foarte urata datorata misiunilor scriptate este libertatea de miscare , pentru ca sa joci jocul asa cum vor producatorii te vei intalni des de obstacole imvizibile sau de faze de genul coechipierul tau se catara pe o piatra si o ia pe un traseu iar personajul tau este handicapat si nu poate sa sara peste acea piatra si este nevoit sa o ia pe alt traseu.

Deasemenea fazele “furate” din Modern Warfare gen misiunea in care esti pilotul elicopterului sau misiunea in care te misti cu ATV-ul au fost foarte foarte prost implementate , ceva care ar fi trebuit sa fie fun si interesant ca mersul pe ATV este de fapt foarte frustrant datorita controlului prost si traseului prestabilit prost ales. De altfel si misiunile STEALTH care ar fi trebuit sa fie interesante sunt in realitate foarte frustrante , de multe ori neavand nici un fel de imformatie incotro sa o iei spre urmatorul waypoint , trebuind pentru asta sa apesi tasta G , comvenabil localizata langa F ,tasta care activeaza aruncarea unei grenade , nu tocmai ideal cand ar fi trebuit sa fi ascuns. Actiunea jocului este in general buna , de asemenea si grafica dar jocul are niste probleme tehnice serioase. Nu stiu daca au mai patit si altii dar la mine jocul asta a reusit cumva sa-mi ridice temperatura la procesor la 110 grade celsius ,fortand un shutdown automat al calculatorului, neputand juca decat cate o ora – o ora jumate jocul. Deci ce nu a reusit sa faca GTA IV sau Assasin’s creed 2 a reusit jocul asta cu grafica destul de mediocra…. foarte interesant. Una peste alta e un joc bun de jucat dar nu va asteptati la prea multe , mai ales ca se termina repede, daca iti pui capu se rezolva intr-o zi tot. Gamespot i-a dat 7.5 , cam asa merita.

alsoo see : Call of duty: Modern Warfare 2 review

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter