Romania tara de cacat – abuzul Vodafone

Desi pana recent Vodafone imi parea o companie foarte serioasa care desi nu a avut niciodata cine stie ce oferte pe piata , macar au fost seriosi la capitolul relatii cu clientii , acum dupa multi ani de fidelitate cu un abonament continuu am hotarat ca a venit vremea sa incerc o schimbare catre noul jucator de pe piata: Digi- RDS. Ultima prelungire a abonamentului Vodafone a fost in septembrie 2013 , fiind pusa pe masa la vremea aceea o oferta buna pentru urmatorul an. Surpriza a venit in Septembrie 2014 , cand in momentul incercarii de reziliere a contractului am aflat cu stupoare ca daca nu vreau sa platesc penalizarile de reziliere , trebuie sa astept inca un an pana in Septembrie 2015 , prelungirea fiind facuta pe 2 ani. Am cautat contractul respectiv pentru a verifica durata , dar in  zadar pentru ca in era informatiei companiile de telefonie numai fac contracte fizice pe hartie , ci se discuta la telefon , stabilind termenii , suma si durata prelungirii contractului , apelul inregistrat ce contine acordul telefonic al clientului fiind baza legala pentru contract in locul semnaturii.  Eu imi amintesc foarte clar ca nu am vorbit niciodata de 2 ani , stiind foarte bine ca trebuie sa fii nebun in ziua de azi sa te legi de maini pe 2 ani cu aceasi oferta in domeniul telecomunicatiilor , de fapt daca imi amintesc bine in timpul comversatiei telefonice cu angajatul Vodafone de la vanzari s-a vorbit mult despre minutele oferite , suma atractiva si deloc despre cate luni se va prelungi abonamentul…… pai asa se face un contract domnilor? fie el si verbal. Asta ar fi echivalentul contractului de hartie in care sunt mentionate cate minute si cati euro platesti , iar la durata este lasat un spatiu liber unde dupa ce il vei semna , angajatul va trece orice numar de luni vrea el , iar tot el pastreaza singura copie a contractului.   Mentionez ca nu am cumparat nici un telefon de la ei si nu am beneficiat de nici un alt avantaj.

Pentru a rezolva problema am sunat la relatii cu clientii , luat legatura cu un angajat de la vanzari-contracte , si am cerut sa aud si eu discutia telefonica in baza careia Vodafone mi-a prelungit abonamentul pe 2 ani in loc de unul si imi refuza rezilierea. Desi initial am fost refuzat categoric , comunicandumi-se ca apelurile sunt comfidentiale si nu pot fi puse la dispozitia clientilor , dupa un ton agresiv si mentionarea ANPC s-a descoperit brusc o procedura prin care cei de la departamentul de vanzari vor analiza apelul respectiv si vor stabili daca am dreptate in decurs de pana la 6 zile lucratoare , dialogul continuandu-se de genul:

Eu: – Pai si daca cei de la vanzari zic ca nu am dreptate , eu tot o sa vreau sa aud cu urechile mele apelul inregistrat

operator call center: – Sunt sigur ca daca din apel reiese clar , si daca aveti dreptate vi se aproba cererea imediat.

Eu: – Si revenind la intrebarea de dinainte , daca cumva o sa zica ca nu am dreptate , imi dati si mie apelul inregistrat sa ma comving sau nu??

operator call center: – Asta nu va pot zice eu sigur , dar am trimis cererea catre colegii de la vanzari si va fi procesata in 6 zile lucratoare. Va mai putem ajuta si cu altceva?

Asa ca show-ul continua in tara in care contractele se fac la telefon unilateral , in care sunt curios daca angajatul acela are    macar habar daca eu sau cel care vorbeste la telefon este intr-adevar posesorul abonamentului , puteam de exemplu sa fi furat cartela de la adevaratul posesor si sa imi atribui cel mai scump cel mai scump abonament valabil ……. si tot aici in tara in care exista legea 193/2000 cu 2 alineate adaugate la 1 Octombrie 2013  , privind clauzele abuzive din contracte , in care este scris clar urmatoarele:

LISTA cuprinzand clauzele considerate ca fiind abuzive

b) obliga consumatorul sa se supuna unor conditii contractuale despre care nu a avut posibilitatea reala sa ia cunostinta la data semnarii contractului;

g) dau dreptul exclusiv comerciantului sa interpreteze clauzele contractuale;

i) obliga consumatorul la plata unor sume disproportionat de mari in cazul neindeplinirii obligatiilor contractuale de catre acesta, comparativ cu pagubele suferite de comerciant;

m) permit in mod nejustificat impunerea unor restrictii in administrarea probelor evidente de care dispune consumatorul sau solicitarea unor probe care, potrivit legii, fac obiectul unei alte parti din contract;

…..sunt sigur ca absolut la fel aveti si voi povesti de la restul operatorilor de telefonie asa ca revin in 6 zile lucratoare ori cu un contract reziliat ori cu o plangere oficiala la autoritati.

[[ UPDATE ]] – dupa 6 zile lucratoare , vine un apel de la Vodafone cu mesajul “In urma analizarii comversatiei telefonice de acum un an , s-a stabilit ca abonementul a fost intr-adevar prelungit doar pe un an , ne cerem scuze pentru greseala” – E na??? Bine ca am scapat de voi , voi reveni cu placere cand veti avea oferte competitive la ce este acum pe piata

Vedeti de asemenea si pagina de Fb GarciaCalavera.ro  , care daca va place ii puteti da un like.

vezi si alte articole din Romania:  Legea fumatului in Romania , Propaganda ridicola a Constantei , RATC Constanta- o mare rusine a orasului , Cu masina la serviceANR – SSO EndorsementTrenuletul din parcul Tabacarie , Abuzul VodafoneMafia Navigatorilor ; Brevet ofiter punte 2011- cat a ajuns toata afacerea ; Legi locale , Taxi Constanta , Birocratia 2 , Black Friday , Policlinica 2 , ANR Bucuresti , Bancile in RO , Let’s do it Romania -But why? , Rovinieta in oras , Inmatriculare auto , Aviz psihologic , Proiecte abandonate dupa 89  , Sea service cadet , Joburile in RO , TVA-ul

1x


Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter
Share daca iti place / Share if you like

One thought on “Romania tara de cacat – abuzul Vodafone

Leave a Reply